6 Nisan 2009 Pazartesi

HAVUÇLU TARÇINLI KEK P.D.Ç.E. 40


Bu hafta p.d.ç.s.e ne ev sahibeliği yapan sevgili http://missgibi.blogcu.com/arkadaşımıza daveti için çok teşekkür ediyorum bu lezzeti etkinliğe gönderiyor kendisine kolaylıklar diliyorum...

MALZEMELER:
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı rendelenmiş havuç
1 su bardağı ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
1,5 su bardağından biraz fazlaca un
ÜZERİNİN PUDİNGİ İÇİN:
2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı mısır nişastası
3 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı margarin
YAPILIŞI:
Yumurtayı ve şekeri çırpar üzerine 1 çaybardağı sıvı yağımızı havucumuzu cevizi ve tarçını ekler karıştırız.Elekten geçirdiğimiz unu ve kabartma tozunuda ekler önceden ısıtmış olduğumuz fırına süreriz.Kekimiz pişerken üzerinin pudingini hazırlarız.2 su bardağı süte nişastayı vanilyayı ve şekeri ekler çırparak pişiririz.En son olarakda margarinimiz ekler ve robotta çırparız.Fırından çıkardığımız keke pudingimiz ve kekimiz soğuduktan sonra üzerine dökeriz.Afiyet olsun...

46 yorum:

hanife dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş kekin

lezzet sefasi dedi ki...

Ne guzel gorunuyor elleriniz e saglik.

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

MMMMmmmmmmmmmmm. içi başka güzel dışı başka. O antep fıstıkları süper olmuş. Ellerine sağlık:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

süslemeye bayıldımmmmm:) üzerindeki sosa parmak batırasım geldi:)
ellerine sağlık ablacık:)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok guzel gorunuyor ellerine saglik! Canim cekti aksam vakti. bi de rejimdeyim ya, daha da cok cekti canim!!!!!!!!!!!!

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Candancigim, pdce ne demek? kac yerde gordum ama ne oldugunu hala cozemedim.

SELDA dedi ki...

mis mis maşallah canım süper görnüyor :)

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

değişik ve güzel olmuş ellerine sağlık sevgiler. mutlu haftalar diliyorum.

sihirlirloklava dedi ki...

ne güzel yapmışsın...ellerine sağlık.havuçlu ben de deneyeceğim .pudingi de yakışmış...süper süper süper....

kubra zeynep kara dedi ki...

çok nefis görünüyor.bu saatlerde böyle pasta börek görünce acıkıyorum:)))
sabretmek lazım ama dimi kilo almak istemem

Unknown dedi ki...

Canımmmmmmm bu resmen pasta ellerine
sağlık missss gibi tarçın koktu çok
severim benim canım kardeşim öptüm...

hanimeli21 dedi ki...

Bence bu kek kekligi asmis pasta olmus.Yesil de pek bir yakismis hani.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Yok anlamadin beni:)

P.D.Ç.E. >> ne demek?

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Asil isin komik yani ne biliyormusun? Sen pc - bilgisayar oldugunu yazmissin ya, benim asil meslegim bilgisayarcilik. Sende beni guldurdun:) Allahta seni guldursun :))

sihirlirloklava dedi ki...

CANDANCIM o sorunu biz de çok yaşadık..artık açıp kapamaktan bilgisayar kendini kaybediyordu.en sonunda ekran kartını değiştirdim sorun halloldu.ne yorum,ne bloxo hiç birine giremiyordum.bir de ben hala mozilladan girip bloggerı rahat kullanamıyorum.explorerla daha rahat.sevgiler canım

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Candan'cigim, cok guzel olmus.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

akasyakokusu*nuray dedi ki...

Melike'cim günaydın canım..
kek nefis sosu ayrı nefis olmuştur eminim..
o tarçın kokusunu çok seviyorum kekte..benim daltonlar asla havucu yemekte yemezler..ama çiğ kemirirler:))birde kekte yiyorlar anlamadım gitti:)))
eline emeğine sağlık güzelim..notum içinde tşk ederim..

keskinli dedi ki...

canim enfes olmus kekin mis gibi
süslemeside sahane ellerine saglik sevgiler

Disalce dedi ki...

ne kadar güzel kalıplar çıktı artık...keklerimiz tadının yanı sıra şekilde kazanıyorlar...

ellerine sağlık canım...nefis görünüyor..

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

hımm ellerine sağlık canım çok güzel olmuş:) http://missgibi.blogcu.com/ gir bloğa yorum bırak konu yazan yere bloğunun adını yaz yorum yazan yerede ... adlı tarifin hazır de alıyor tarifi canım benim

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK KEK ENFES OLMUŞŞŞŞŞ

PAPATYA PRENSES dedi ki...

:))) Canım ya çok güldüm yorumuna. Hay Allah bende öle 30 görünce ne bilim:) Bari doğrusuyla değiştir:))

İlknur dedi ki...

Ellerine sağlık.Mükemmel olmuş.Çok severim.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık. Süper olmuş kekin.

Adsız dedi ki...

CANIM DESTEGİN İÇİN ÇOK SAOL..ELLERİNE SAĞLIK TARİFİN YAYINDA..YİNE BEKLERİM..ÖPTÜM..WWW.MİSSGİBİ

Unknown dedi ki...

Canım ablacım 50.tarifin altında yo
rum bölümü var sanırım 10 tarifte bir var orum kısmı öptüm kocaman se
nin keki yayınlamış yanlış görmedimse öptüm...

Archilemi dedi ki...

Ben senin blogunu bir daha ki sefere yemeğimi yedikten sonra ziyaret edeceğim.Olmuyor böyle ya.

kizhatce dedi ki...

eline sağlık dostum:)çok nefis görünüyor,kocamannnn sevgiler...sizler benim için zaten birer ödülsünüz....

LEMAN dedi ki...

selam ..bloğumda bloğuna verimiş bir ödül var gelip alırmısın ?????

Lezzet Gemisi dedi ki...

bu keke bayılırım. üzerindeki sosla ayrı bir güzel görünüyor. ellerine sağlık canım. sevgiler...

Doyumluk.... dedi ki...

Yemede yanında yat yani.eline sağlık....

Betül KAVAL dedi ki...

candan cım ellerine sağlık canım çok lezzetli gözüküyor.
sevgiler

KOSEMINDERI dedi ki...

havuclu kek tarifi ariyordum. Sende gordugum cok iyi oldu:) Elllerine saglik.
:)

Unknown dedi ki...

yüreğim seni çok sevdi benim en sevdiğim kitapıdır..ama buda en az onun kadar güzel tavsiyen için teşekkürler.bu arada kekin çok güzel görünüyor ellerine sağlık:)

armina dedi ki...

Ne kadar güzel bir kek olmuş, Ellerine sağlık canım.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım.enfes görünüyor kekin.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canim kekin harika gorunuyor
suslemeside cok hos yesil yesil
ellerine saglik

soruna gelince:
canimcim istedigin bir kalibi diyelimki kalp kalibi istiyorsun
bunu sert koli kartonu da olabilir
kalbi kalemle bu kartonun uzerine ciz
daha sonra kes
ve seker hamurunun uzerine koy ve keskin cilet bicayla kes
her seferine yapman lazim bunu ...
biraz zahmetli ve ugrastirici oluyor maalesef ama ise yariyor inan:))
bende cunku hello kityi ve araba kalibi bulamamistim ve dusundum bu sekil yaptim sayfamda da gordugun gibi bu yontem hicte fena olmadi:))
umarim yardimci olabilmisimdir arkadasim
kolayliklar dilerim

sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

kizhatce dedi ki...

canım bu börek pırasayla inanılmaz güzel oluyoribir dene:)canımmmm benim verdiğim ödül hepinizin tüm dostlarımın dı onların içinde sende varsın yayınlarmısın sayfanda lütfen...listelerken atladığım olur diye tüm dostlarıma diye yazdım..lütfen sende kabul et..bir dilim böreğe anlaşalımmı:)sevgiler....

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Bayılırım havuçlu keke:). Üzerindeki sosla daha albenili olmuş (ya da yebenili:)). Görüntü muhteşem Candancım, ellerine kollarına sağlık.
Sevgilerimle:)...
aslı

LEMAN dedi ki...

ellerıne saglık döktürmüşsün gene:) canım sayfandaki trafik nerden yükledin nasıl kısaca yazarmısın bana

Adsız dedi ki...

ellerinen sağlık arkadaşım tarifin çok iştah açıcı olmuş..iyi günler dilerim..

http://yermisinyemezmisin.blogcu.com/

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel görünüyor.
Çok beğendim.
Ellerine sağlık...
Sevgiler.
Afiyet bal şeker olsun ......

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık..
nefis bir kalıp..
sevgiler yolluyorum.

susamcorekotu dedi ki...

harika olmuş ellerin dert görmesin şifa olsun

sevil dedi ki...

canım kalıbında çok şıkmış kekete harika olmuş belli ellerine saglık rtatlım
sevgiler
sevil

Moonish (moonsun) dedi ki...

Merhaba :))

Biraz geciktim sanirim :) Tarifler super, sen bana orguyu beceremiyorum demissin ama ben de ikisi de yok, ne yemek konusunda cok iyiyim ne de orgu de :)) Yaptiklarina hayranlikla bakiyorum su an ekrandan :)) Ellerin dert gormesin :) Kocaman sevgiler :)