5 Mart 2009 Perşembe

ELMALI TARTÖLETLER P.D.Ç.S.E. 37




Bu güzel ve bir o kadarda lezzetli tarifi sevgili arkadaşım http://sevincceden.blogcu.com/ gönderiyor kendisine kolaylıklar diliyorum ve rahatsızlığı sebebiylede kendisine çok çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin diliyorum.
MALZEMELER:
150 gram margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
aldığı kadar un(2 yada 2,5 su bardağı)
İÇ MALZEMESİ:
4 elma
6 kaşık şeker
2 çay kaşığı tarçın
pudra şekeri
YAPILIŞI:
Oda sıcaklığında yumuşamış olan margarinimizi küçük parçalar halinde bıçak yardımıyla ufak parçalara ayırıyoruz.Elenmiş unu ve kabartma tozunu üzerine ilave edip yoğuruyoruz.1 yumurtamızı,pudra şekerini ve vanilyamızıda ekledikten sonra yoğurup hamuru toparlıyoruz.Buzdolabında 15 dakika kadar dinlendiriyoruz.Hamurumuz dinlenirken bizde iç malzemeyi hazırlıyoruz.4 elmamızı yıkayıp soyduktan sonra rendeliyoruz.İçerisine 6 kaşık şekeride ilave ettikten sonra tavamızda suyunu salıp çekinceye kadar soteliyoruz.Soğuması için dinlendiriyoruz.Soğumuş olan harcımıza 2 çay kaşığı tarçınımızı ilave ediyoruz.Dinlendirdiğimiz hamurumuzu buzdolabından çıkarıp ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp merdane yardımıyla hamurumuzu açıyoruz.Tartölet kaplarıyla yuvarlaklar kesiyoruz.Kestiğimiz yuvarlak parçaları yağladığımız tartöletlerin içerisine yerleştiriyoruz.Hazırlamış olduğumuz iç harcı hamurumuzun üzerine yayıyoruz.Hamurumuzdan ince şeritler kesiyor ve tartımızın üzerine yerleştiriyoruz.Afiyet olsun.

60 yorum:

Doyumluk.... dedi ki...

Ben revani yolluyorum.Sende elmalı tartlardan yollarsın:)eline sağlık öptüm.

tasarım mekani dedi ki...

ellerinize saglik... afiyetle kalin.sevgiler, medinem

made in funda dedi ki...

NEFİS OLMUŞ BUNLAR.ZATEN KARNIMDA AÇ ZATEN.ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

Adsız dedi ki...

Ayyy ne guzel gorunuyor bunlar. O kadar guzel setyler yapip yayinliyorunuz ki, inanin hangisi yapacagimi sasiriyorum. Esim bu isten cok memnun. Benim bu aralar yeni lezzetler denemem en cok onu sevindiriyor:)
Ellerinize saglik.
Yorumalarda gorusmek uzere
Gurbet kusu

Leyla Poyraz dedi ki...

Harika görünüyorlar..ellerine sağlık canım..Sevgiler..

havvanur dedi ki...

çok güzel görünüyorda pratik degil hiç ugraşamam candancım 5 aylık bebemle sen banada yolla yemesi pratikya:))))

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Harika olmuş.Sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mini mini tartlar tam mideme göreler:))
elmanın ve tarçının muhteşem buluşmasıı!
ellerine sağlık bitanem..

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir lezzet.
Ellerine sağlık.Birgün mutlaka deneyeceğim.
iyi geceler sevgiler...

Eylm-Sdnz dedi ki...

gece gece günaha sokcan beni candan...gözüm kaldı karnım aç canım çekti olmasski yaaa:)))ellerine sağlık..öptm

cicibici bişeyler dedi ki...

Bu aralar yapmayı istiyordum elmalı tartoletlerden,çok severim seninki müthiş görünüyor!elma ve tarçın ikilisine bayılıyorum,ellerine sağlık,öptüm,sevgiler.

zehra dedi ki...

gelıyorum senın bu guzel bloguna sonra gıdemıyorum yapısıyorum cama
ne guzel olmus bu boyle ellerıne saglık super gorunuyor

neseersoy dedi ki...

Ohh harika bir görüntü , ellerine sağlık.
sevgilerimle

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Amanda aman benim kardeşim elmalı tartöletmi yapmış ablasına ellerine
sağlık tatlım bir tane aldım kocaman öptüm iyi geceler...

beyaz mendil dedi ki...

Arkadaşınıza geçmiş olsun,ellerinize sağlık.Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşım ekranda ben kurabiyelere onlarda bana bakıyo :)
Midemdende zil sesleri gelmeye başladı :)
Yayınladıktan sonra birkaç tanesini alayım...
Sevgi ve selamlarımla...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Candan'cigim, harika olmus...

Sevgilerimi gonderiyorum.

Mutfaknotlari dedi ki...

tartların çok güzel olmuş candanım ellerine sağlık

3prenses dedi ki...

harika bunlar.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Elmalı tartöletleri çok severim. Enfes görünüyor, eline sağlık canım.

üç böcek bir çiçek dedi ki...

ELMALI KURABİYEYE BAYILIRIM BUDA ONA BENZİYOR HERHALDE BUNADA BAYILDIM AYILMAM İÇİN YAPIP YEMEM LAZIM:)))))))) CNM ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER..

Sevil Altunel dedi ki...

canım tartalötler harika görünüyor.sunum harika.tek tek uğraşıp emek vermişsin.kimbilir tadı nasılda nefistir.ellerine emeğine sağlık.
ayrıcada cuman mübarek,günün feyzi rahmeti üzerine,bereketi evine, duaların kabul amellerin makbul olsun..sevgilerimle..

Narince dedi ki...

Üşenmemişsiniz, yapmışsınız tek tek. Bugün tembelliğim üstümde galiba...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok sevimli ve leziz olmuşler canım.

atesböcegi dedi ki...

harika olmus yaaaaa... ellerine saglik canim. cok begendim. sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Candan'cım tartoletcikler enfess olmuş..İkisini al hemen ye diyor..
Eline sağlık güzelim.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

nefis görünüyorlar canım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık çok şık gözüküyolar.sevgiler

karamel mutfak dedi ki...

Biraz zahmetli gibi duryolar ama görüntüleri harika olmuş afiyetler olsun canım.

Sibel GÖZ dedi ki...

çok güsel olmuş ellerine sağlık..sevgiyle

Baharcicegi dedi ki...

kahvemin yanina mis gibi elma kokulu tartöletlerinden aliyorum,ellerine saglik canim enfes olmus minik minik
hayirli cumalar

FİLİZ'CE dedi ki...

tartlar çok nefis gözüküyor..diğer tariflerinzde öyle..alman pastası ve tavuk salatada gözüm kaldı..ellerinize sağlık.sevgiler..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık canım

mutlu haftasonları

cesniihobby dedi ki...

Tartöletler ler pudra şekeri ile ham yapasın geliyor.
Müsade varsa bir tane alayım ne olurrrr.

sihirlirloklava dedi ki...

canım eline sağlık.emek isteyen ama lezzetli bir tarif...sevgiler

eldivenlerim dedi ki...

tartoletler harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

kişiye özel tartöletler çok hoş oluyor.elmalı harika görünüyor.ellerine sağlık canım.

ozlem dedi ki...

ellerinesağlık göünüşleri çok güzel eminim tatlarıda öyledir...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika olmuş, bayılırım elmalı tatlara :)))

Sevgiler,
Evren

Hayatımız okul dedi ki...

tarifler güzel olmuş herkese afiyet olsun.dünya kadınlar gününüz kutlu olsun

karamel mutfak dedi ki...

Gönlün huzur kalbin nurla dolsun gecelerin en güzeli mevlit kandilin mubarek olsun.

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Elmalı tarta bayılırım seninkilerde ciddi çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık cnm.Sevgiler....

ahsapboyaci dedi ki...

arkadaşım ellerine sağlık süpeeer görünüyoır hayırlı akşamler

cesniihobby dedi ki...

Kadınlar günün kutlu olsun.

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

♥ Yıpranmış ve katılaşmış gönülleri rahmet meltemiyle yeşerten eşsiz Peygamberin doğum günü olan mevlit kandilinizi en içten dileklerimle tebrik ederim..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Allâh’ım
acizlikten, üzüntüden, tasadan, kederden,
Korkaklıktan, kabir azâbından, cehennem ateşinden sana sığınırız.
Bizleri kötülükten ve kötülerin şerrinden emin eyle ya Rabbi!
kandilin müb. olsun

Unknown dedi ki...

Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

Varlığı ebedi olan, merhamet sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri geri çevirmez. Dualarınızın Rabbin yüce katına iletilmisine vesile olan kandiliniz mübarek olsun.

Marifetane hobi dedi ki...

Parmaklarımızın arasındaki bereketi duayla yakalamak, sevginin hoşgörünün yolunu duayla aydınlatmak, bağışlanmış olmanın tadına duayla ermek. Bir cennet temennisi. Bir huzur beklentisi. Bir gözyaşı serpintisi. MEVLİT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Candancım güzel dileklerin için çok teşekkürler canım bende kandilini ve kadınlar gününü kutluyorum kucak dolusu sevgiler canım

Archilemi dedi ki...

Çook lezzetli görünüyorlar.Sunumları çok zevkli. ellerinize sağlık.

havvanur dedi ki...

hayırlı kandiller arkadaşım

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Böyle şeyleri yaptıktan sonra eğer artık falan kalıyorsa gurbette öğrencilik yapan bana gönderebilirsiniz. :)

Unknown dedi ki...

KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CANIM
SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Yorumun için teşekkürler arkadaşım.Tartöletlerin de çok leziz görünüyor. Ayrıca DÜNYA KADINLAR GÜNÜ ve MEVLİT KANDİLİNİ kutlarım.

üç böcek bir çiçek dedi ki...

CNIMM SENİNDE KANDİLİN VE KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN.ARKADAŞIM BENİ ÇOK ÜZDÜN İSTEDİĞİN PASTA SÜSÜ OLSUN ADRESİNİ YOLLA HEMEN GÖNDEREYİM SEN YETERKİ İSTEE CNM BENİMM SEVGİLER...

cicibici bişeyler dedi ki...

Kandilin mubarek olsun canım tüm dualarınızın kabul bulması dileğimle,sevgiler.

Doyumluk.... dedi ki...

Dualarınız makbul,Kandiliniz mübarek olsun.

renklipastalar dedi ki...

Harika valla, ellerine sağlık. Mevlid kandilin mübarek olsun. Güzel bir hafta geçirmenizi temenni ediyorum. Görüşmek üzere...