30 Ocak 2009 Cuma

SOBEEE

Sevgili Derya ablam beni mimlemiş kendisine çok teşekkür ediyorum aynı konuda mimlenmiştim bu yüzden ben blog arkadaşlarımı mimlemiycem ama büyük bir zevkle sorulara cevap vericem Teşekkürler Derya Ablam...
YAPTIĞIM 4 İŞ:
Tv bakmak
Pc olmadan önce napıyormuşum ben bile hatırlamıyorum günün yarısından fazlasını bilgisayaramın başında geçiriyorum evdekiler şikayetçi tabi bu durumdan:)
Annemi ve ablamları ziyaret etmek
Bol bol evde oturmak
DEFALARCA İZLEMEKTEN SIKILMAYACAĞIM 4 FİLM:
Türkan şorayın tüm filmlerini sanki ilk kez izler gibi tekrar tekrar izliyorum.
Cıty of angels
Cold mountaın
Hababam sınıfını tabi artık bakmıyorum ama her bölümü heralde 4-5 kez izlemişimdir:)
YAŞADIĞIM 4 YER:
Tayinimiz çıkabilir o yüzden kesin bir şey yazmak ne kadar doğru olur bilemiyorum ama yaşamak istiyorum diye cevabımı deiştiriyor ve dört cevabada ahhh İSTANBULLL ahhh diyorum
İZLEDİĞİM 4 TV PROGRAMI:
Melekler korusun
Canım ailem
Aşk-ı memnu
Dudaktan kalbe
TATİL İÇİN GİTTİĞİM 4 YER:
Uzun zaman oldu tatile çıkmayalı tayinimiz çıkarsa ki inşallah gitiğim yeri bol bol gezicem ama evde oturmanın acısını çıkartıcam dermişim:)
EN SEVDİĞİM 4 YEMEK:
Ben yapıpta hazırlayıpta yemeyi sevenlerden deilim malesef ama en sevdiğim diye cevaplaycak olursam eğer;
Etli yemekleri seviyorum göveç
Bamyayı seviyorum
Balığı seviyorum
Sucuğu çok seviyorum
HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEDİĞİM 4 YER:
Arabada tüm Türkiye'yi gezmek isterdim heralde şuan
İstanbul'da olmak isterdim
İstanbul
İstanbul
BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAN DÜŞMEK İSTEDİĞİN 4 YER:
Sevdiklerimin yanı olurdu heralde tek bir cevapla
Eşim
Kızım
Annem babam ablamlar
Sevgili Derya ablama çoooooooook teşekkür ediyorum:)

7 yorum:

derya dedi ki...

Canımmmmmm çok teşekkür ederim çok samimi cevaplar öptüm kocaman seni daha yakından tanımak büyük keyif...

TAZE NANE dedi ki...

Cevaplarını zevkle okudum.
İyi hafta sonları.
Sevgiler.

havvanur dedi ki...

selam becerekli blogcumuz mim cevapları güzel içten samimiydi selamlar

SELDA dedi ki...

canım biraz kendinden bahset seni tanımak mutlu ederdi beni eğer özel değilse kızının anılarını yazmalısın hoş bir hatıra kalır onada dünya tatlsı şeker bişey sevgiler canım:)

cicibici bişeyler dedi ki...

İstanbul,İstanbul olalı hiç görmedi böyle bir aşk:)ne kadar çok seviyorsun İstanbul'u inşallah tüm dileklerin gerçek olur.Sevgilerle.

papatya prenses dedi ki...

ah istanbul:)

mercimek çorbasının terbiyelisini hiç yapmamıştm,ellerine sağlık canım..

jacker dedi ki...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not
fashion jewelry