16 Şubat 2011 Çarşamba

SICAK ÇİKOLATA


Affına sığındığım blogcu arkadaşım tarifi alıp defterime not ettiğim ama ismini yazmayı ihmal ettiğim arkadaşımın sıcak çikolatasınla başbaşa bırakıyorum sizi.Benim büyük kızım bu lezzeti çok seviyor bu soğuk kış gününde içinizi ısıtacak sıcacık bir tarif paylaşmak istedim sizlerle..
SICAK ÇİKOLATA
1 su bardağı süt
1 çay kaşığı nişasta
2 çay kaşığı kakao
3 çay kaşığı şeker; malzemelerin hepsini cezveye koyup kısık ateşte ağır ağır karıştırarak pişirizyoruz.Afiyet olsun..

12 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

Tatlı kızına da afiyetler olsun canım...sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Ama ,
aklımızı başımızdan alıyorsun candancım !! :))

mutfagabuyrun dedi ki...

sabah sabah içmesi de harika olur.ellerine sağlık canım.sevgiler.

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Candancım bayılırım sıcak çikolataya:)..Sunum da nefis görünüyor. Ellerine sağlık;).
Sevgiler..
aslı

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık evde yapılan
gibisi varmı öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

Melikeciğim:)
canın sağolsun:)
tarifi almışsın denemişsin ya bu da yeter:)
ellerine sağlık canımm..
şifa olsun..

Narince dedi ki...

Sıcak sıcak, miss!

hdidem95 dedi ki...

sürekli hazır paket içiyordum bu tarif iyi oldu güzelim ellerine sağlık afiyetler olsun öptüm sevgiler

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Görüntü harika, afiyet olsun :)

Özgen dedi ki...

Canım harika bir içecek ellerine sağlık sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ohhh sıcak sıcak yaparda çağırırsın inşallah :))
Ellerine sağlık canım

Limon çiçekleri dedi ki...

Sıcak çikolataya asla hayır diyemem işte.Şu an olsaa içsek:)Ellerine sağlık.