4 Mayıs 2009 Pazartesi

2 MİM

Sevgili http://zehraninevi.blogspot.com/ ve sevgili arkadaşım http://esra-tatlihayat.blogspot.com/ beni mimlemiş kendilerine çok teşşekkür ediyor büyük bir zevkle sorunlarını cevaplandırıyorum....

1-Yıl sonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek istermiydiniz?

__Asla istemezdim hiç bir zaman zengin olmakta istemedim...

2-Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?

__Eğer illaki birini seçmem gerekiyorsa sağır olmayı tercih ederdim.

3-Öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?

__Bazen neden olmasın diye düşündüğümde olmadı değil hani eğer genç vefat edeceksem belkide bilmek isterdim..Ozaman doya doya yaşardım hayatı belkide...

4-Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söyleyemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?

__Kimseye söyleyemediğim bir şey olduğuna inanmıyorum ergeçde olsa herkese duyması gerektiğine inandığım herşeyi söyledim hayatta...

5-Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?

__Çok düşündüm ama bulamadım ben eşim ve kızım kurtulduğumuza göre gerisi mühim değil olur gider er geç alınır yapılır ....Ama aileme ait çocukluk günlerimize ait resimlerimizi almak isterdim o günlere birdaha geri dönme şansımız yok...

Sevgili arkadaşım Zehramın mimini cevapladım sıra Esramda...Tabi bu mimin çıkış yeri Zehra:)

1- Şuan aklından ne geçiyor?

__ OOOOOOOOOOOOOOOO diyerek cevaplamak istiyorum öncelikle okadar çok şey geçiyorki kendi kendime okadar çok konuşurumki ben eminim bilmek istemezdin:))))

2- Sence çayın yanında ne iyi gider?

__Bence çekirdek gider:) ve harika bir kahvaltı sofrası ...

3- İmkanın olsa yarın sabah nereye giderdin?

__ İstanbul'a :)))))


Hiç yorum yok: