29 Mart 2009 Pazar

SUCUKLU EKMEK VE KALP KEKLER


Pazar kahvaltısı için hazırladığım sucuklu ekmekler ve kalp kekler...
KALP KEKLER
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
kakao(25 gram)
alabildiğine un
Yapılışı:
Yumurta ve şekerimizi çırpar sütümüzü ve sıvıyağımızı ekler çırpmaya devam ederiz.Vanilyamızı ve kakaomuzuda ekler bu karışımdan yarım su bardağı kadar ayırırız.Kalan hamurumuzuza alabildiği kadar unu ekler fırın tepsisşne yağlı kağıt serip hamurumuzu yağlı kağıda dökeriz.Hamurumuzu güzelterek yağlı kağıda yayarız.Fırında pişmeye bırakırız.Kürdan kontrolü yaparız.Pişen kekimize fırından çıkar çıkartmaz ayırdığımız yarım su bardağı sosu üzerine dökeriz.Kalp kurabiye kalıplarımızla küçük kalpler çıkartırız kekimizden.İki kalbin arasına krem şanti sürer ve biribiri üzerine kapatırız.Bir tabağa süt döküp kalp keklerimizi önce süte batırır sonra hindistan cevizine bularız.Afiyet olsun.


SUCUKLU EKMEKLER

SUCUKLU EKMEKLER
sucuk
domates
kaşar
margarin
Yapılışı:
Dilimlenmiş ekmeklerimizin üzerine çok az margarin sürer ve dilimlediğimiz sucuk ,domates ve en son olarakda dilimlenmiş kaşar koyar ve kürdanla üzerine batırırız.Kızdırılmış fırında kaşarlar eriyinceye kadar fırında tutarız.Afiyet olsun.

46 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Önce ekmek sonrada kek...Daha ne olsun hemde kalp kek harika olmuş.
Ellerine sağlık canım..

TuruncuTatlar dedi ki...

canım çok enfes gözüküyor ellerine sağlık afiyetler olsun..

cicibici bişeyler dedi ki...

Harika bir pazar kahvaltısı!!!keklere bayıldım,şeklide çok güzel!ellerine sağlık canım,sevgiler.

İlknur dedi ki...

Ellerine sağlık.Süper görünüyor.İkisinide çok severim.Sizede afiyet olsun..

FİLİZ'CE dedi ki...

ellerine sağlık cnm.çok güzel bir sunum olmuş..sevgilerimle..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlık kahvaltılarımın vazgeçilmezi sucukulu ekmekler .kalpli kekler de nefis görünüyor

tasarım mekani dedi ki...

oh ohh.. nefis bir pazar kahvaltisi yapmissiniz. Ne guzel. :) Hayirli aksamlar diliyorum. Sevgilerimle, medinem

hanife dedi ki...

sabahları pek iştahım olmaz ama böyle kahvaltıya kimse hayır diyemez eline sağlık

Unknown dedi ki...

Canımmm harikasın kekler ve ekmekler süper bilsem kahvaltıya sana gelirdim
ellerine sağlık tatlım kocaman öptüm...

karamel mutfak dedi ki...

kalp keki annem çok yapardı ben çocukken tabi kalpli ve soslu degil tepsi usulü:)) önce sucuk ekmek sonra kek elcezine salık canım

KOSEMINDERI dedi ki...

Ben bu keke bayildim. Yapmasida cook kolay gorunuyor. Ancak birsey sormak istiyorum. Kek pistikten sonra mi kalpli kek kaliplari kullanip bu sekilleri elde ettin. Orasini tam anlayamadim:)
Ellerine saglik. Cok guzel olmus

made in funda dedi ki...

bu sucuklu ekmekelre bittim ben.eline sağlık canım.kalp kekler de müthiş...

üç böcek bir çiçek dedi ki...

cnmm çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık ben ıspanaklı böğreğini göremedim yoksa bittimi:))))))) sevgiler cnmmm

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok nefis gorunuyor, ellerine saglik!

neseersoy dedi ki...

Çok hoş görüntüler , ellerine sağlık.
sevgilerimle

kuzularım ve ben dedi ki...

süper bi kahvaltı aynı şeyleri yaparsan gelirim bigün kahvaltıya.sevgiler canım.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Candancığım siten çok başarılı tebrik ederim, seni linklerime ekledim.

KOSEMINDERI dedi ki...

Him, O zaman firin tepsisi biraz buyuk olmali galiba. Veya iki tepsi yapmak lazim. Ben kek kaliplarina dokup pisirdigini dusundum ilk once ama sanirim dikkatli okumamisim.
Bir deniyelim bakalim. Az sayida olmaz ins.:)
Ellerine saglik tekrar

lezzet sefasi dedi ki...

Cokk guzell olmus canim ellerinize saglik

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

her ikiside enfes canım..
hepinize afiyetler olsun..
sevgiler.

keskinli dedi ki...

ekmek üzerine kek iyi gider yani tam pazar kahvaltisina yakisir iki lezzet olmus ellerine saglik canim
sevgiler iyi haftalar

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

çok güzel görünüyorlar eline sağlık canım :)

Sevil Altunel dedi ki...

canım benim..evet yüzyüze görüşmesekte kalp kalbe karşı..tıpkı kalp kek ve kızartmalar gibi..ellerine emeğine sağlık..sende benim gibi sevgini katmışsın lezzetlere..ayrıca iki adresimide ziyaret ettiğine çok mutlu oldum.çok teşekkür ederim.sevgilerimle..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Şu keklerden olsa,yesem biraz kendime gelsem..
Ellerine sağlık ablacıkk..

mutfaktakizaman dedi ki...

kekler cok guzel yaaa digerleride fakat bu kekler beni yedi bitirdi:P
ellerine saglik canim pazar kahvaltilarinda benimde olmassa olmazlarimdandir bu tur seyler

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyorlar.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

zehra dedi ki...

iki tatda nefis gözüküyo ellerine sağlık.olsada yesem dedirtti gerçekten.
sevgiler

zehra dedi ki...

iki tatda nefis gözüküyo ellerine sağlık.olsada yesem dedirtti gerçekten.
sevgiler

Adsız dedi ki...

Şu kalp kalıplardan ben de alacağım.Böyle güzel şeyler yapıp özendiriyorsunuz yahu.
Ellerine sağlık canım.Harşka görünüyorlar.
SEvgiler.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nefis kekler,mis gibi sucuk ekmek...of offf mahvettin beni:)ellerine sağlık canımmmm nefis görünüyor iki tarifte...
öpüyorum en kocamanından

Doyumluk.... dedi ki...

Resimleri görünce karnım acıktı.Haaarika olmuş.eline sağlık.

Lezzet Gemisi dedi ki...

OF OF OF... BU ŞAHANE LEZZETLER YENMEZ Mİ... HELE DE HOŞ SOHBET ORTAMLI BİR PAZAR KAHVALTISINDA... BİR DAHAKİ PAZARA SENDEYİM, ONA GÖRE.:))) ELLERİNE SAĞLIK CANIM. SEVGİLERİMLE...

Sevde.B dedi ki...

Sucuklu ekmeklere bayılıdm...,
Acayip iştah açıcı duruyor..
Ellerin dert görmesin..
SEvgiler

şirinem dedi ki...

bayıldım ben bu keklere ya ellerine sağlık valla

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

kekler muhteşem.hem görünümü,hem eminimki lezzeti harika.süper fikir.ekmeklerde nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.

http://arzumcum.blogcu.com/

hanimeli21 dedi ki...

Bu pazarda aynilarini yapacaksan biletimi aliyorum ;b
Kalpli pastalarina ayrica bayildim.

sihirlirloklava dedi ki...

of of ..özellikle sucuklu ekmekler ablo gibi olmuş...yiyenlere afiyet ve sağlık olsun canım...eline sağlık....

Aybike Ceylan dedi ki...

Candan'cigim,
Ellerine saglik, harika bir fikir..

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum...

susamcorekotu dedi ki...

kalp kalbe karşı olsun keklerinin adı bence ne dersin?eline sağlık sahi artan kek parçaları noldu yedin değilmi? şifalar olsun

LEMAN dedi ki...

AY SÜPER OLMUŞ BU KALPLER CANDAN TARİFE CANDAN BİR YORUM MÜKEMMEL BİR BLOGUN VAR HERZAMAN GÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞLARIMA EKLEDIM BİLE

armina dedi ki...

Tam benlik olmuşlar enfesss görünüyorlar, eline sağlık canım.

SELDA dedi ki...

slm canım malum işlerim yüzünden ziyaretine gelemedim özledim seni :)yorumlar için teşekkür ederim herşey gönlünce olsun canım güzel kızına slmlar

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

mmmm sucuklu kanepeler ağzımı sulandırdı :) ellerine sağlık, tam bir pazar keyfi olmuş :)

atesböcegi dedi ki...

Her ikiside harika olmus. Canim sucuklu ekmek cekti, karnimda zil calinca... mis gibi kokar o simdi offfff... ellerine saglik canim. sevgiler...

ahsapboyaci dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım hayırlı geceler

anka dedi ki...

ay kekler pek bi romantik olmuş :) ellerine sağlık canım :)