12 Şubat 2009 Perşembe

ÖDÜLLLLLLLLLLLLLLLLL


Sabah gözümü açtım yüzümü yıkamadan pc'yi açtım.Kötü birşey biliyorum ama napıyım bende böyleyim:(Neyse kimseye kötü örnek olmadan konuya geçeyim.Yorumlarımı okumaya geldim bloğuma kim yazmış,kimler gelmiş derken bir baktıma rkadaşım bloğuma uğrayıp ödülünü alırmısın yazıları bu beni çok ama çok mutlu etti.Niye böyle sulu gözlüyüm ben:(Sizleri çok seviyorum benim bu ödüle layık görenleride görmeyenleride iyiki varsınız ve ben sizleri iyiki tanımışım.
Sevgili tok evin aç kedisi,sihirli oklava,tatlı hayat,benden sofralarınıza arkadaşlarım beni bu ödüle layık gördükleri için onlara sonsuz teşekkürlerimi yolluyorum.ÇOK MUTLU OLDUM.3şartı varmış.Hemen bende yerine getiriyorum.
1.)Seni ödüllendiren bloğun linkini vermek
2.)Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3.)Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek
Yazacağım çok isim var ama 7 kişiyle sınırlı kalacağım için şimdikten beni affetmenizi diliyorum.

17 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

tekrar tebrikler canım...

Unknown dedi ki...

CANIM TEŞEKKÜR EDERİM.

TAZE NANE dedi ki...

Tebrikler........

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmmm çok çok çok kocaman teşekkür ederim:)
öpüyorum

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim canım,mutlu ettin beni.
:)

Adsız dedi ki...

çok tebrik ediyorum canım benide çook çok çok mutlu ettin sevgilerimle

esengül dedi ki...

tebrikler arkadaşım :)

karamel mutfak dedi ki...

teşekkür ederim canım bende memnuniyetle aldım.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Candancığım, yazın ne kadar içten yazılmış ve arkadaş canlısı olduğunu ne kadar güzel ifade ediyor. İçindeki sevgi daim, sevgi duydukların hep seninle olsun canım.

Doyumluk.... dedi ki...

Tebrikler canım.Daha nice ödüllere...

beyaz mendil dedi ki...

Kutlarım seni,sevgilerimle.Büşra

atesböcegi dedi ki...

Eeeeee.. bence böyle güzel renkli ve zengin bir blog ödülü fazlasiyla hak etmis. Tebrikler Canim.

TOKEVİNAÇKEDİSİ/1000NUR dedi ki...

bende de ödülünüz var sevgili arkadaşım bir 7 tane daha gönderin.

Mutfaknotlari dedi ki...

tebrikler arkadaşım

ozlem dedi ki...

hem tebrik ederim hemde teşekkür ederim blogumu ziyaretettiğin için bende tanıştığıma memnun oldum umarım güzel paylaşımlarımız olur

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim canım.
Ödüller insana moral veriyor.
Sevgilerimi yolluyorum

Sevde dedi ki...

Ablacım seni tebrik ediyorum senin adına çok sevindim, yukardaki pastan da enfesd ellerine sağlık