2 Kasım 2008 Pazar

EKMEK PİZZALAR


Bugün pazar tüm aile kahvaltıda beraberiz.İster istemez özeniyorsunuz.Daha erken kalkıyor sevdiklerim için ne hazırlayabilirim diye mutfağa koşuyorsunuz,daha bir heyecanlı oluyorsunuz.Bilmiyorum yada ben öyleyim.Kızım pazartesiden cumartesiye kadar kahvaltıda bize eşlik etmiyor.Belkide bu yüzden pazar günlerini iple çekiyorum,ona ne hazırlayabilirim diye akşamdan düşünmeye başlıyorum.Lisede arkadaşlarımızla toplandığımızda cumartesi kahvaltılarına yada kaçamak okulu asıp aç bii fiil aç gezip(öğrenciyiz normaldir)sonra birimizin evine gidip sıcacık çayın yanında yaptığımız ekmekli pizzalar geldi aklıma uzun zaman oldu yapmayalı....

Malzemeler:

1 yumurta

sucuk

sosis

1 yeşil 1 tane de kırmızı biber

1 domates

dilimlenmiş siyah zeytin

karabiber,tuz

Üzeri için:

kaşar rendeliyoruz

mazemelerin hepsini birbirine karıştırıyor en sonda kaşarı eklyoruz üstlerine sonra fırına ...

AFİYET OLSUN




4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende akşamdam düşünmeye başlıyorum ama ne hazırlayayım diye değil,nasıl yadiricem diye çok şanslısın çok
ellerine sağlık
tombik kızınıda öpüyorum

Unknown dedi ki...

Tşkrler meliha senin işin zor allah kolaylık versin ne diyim ama büyüdükçede başka dertleri oluyor inan tuberk ve rüzgarımı öpüyorum

aşevi dedi ki...

çok güzel görünüyor.Gayet de pratik gözüküyor.Kahvaltıya yapayım inşallah.eline sağlık canım

elifinmutfagi dedi ki...

bu kahvaltıların vazgeçilmezidir,ne türlüsü yapılırsa yapılsın,hemennn biter..ellerinize sağlık...bana da beklerim:))