9 Ekim 2008 Perşembe

ACILI GÜNÜMÜZ


Günlerdir bloğuma yazı yazamıyorum özledim ama daha nice şeyleri özledim.Bayram tokat gibi bi haberle yıktı hepimizi birden.Şok oldum,inanamadım,konduramadım ama sonuç yıkıldım yıkıldık hepimiz birden ailem,eşim, kızım en çokda küçük sümeyyem.Annesine son bakışıydı o. Nerden bilirdik Ayşem bizi bırakıp gideceğini nerden bilirdim o kapıdan son çıkışın olduğunu bilseydim bakmazmıydım yüzüne doya doya son bir kez.Şimdi siz diyorsunuzdur belkide kimden bahsediyor eltimden eşimin abisinin hanımından.Daha 31 inde gencecik bir bendenden artık yok artık yoksun geride bıraktığı küçücük sümeyyem,eşi abimmmm nasıl derim sümeyyeme nasıl derim artık yok gelmeyecek nasıl anlatırım. Büyümezmi içinde sana olan hasreti aramazmı yoklugunu her yaşı büyüdükçe ne desem boş zaman ona hergeçen gün annesini daha çok özleticek.Eltim demeye dilim varmıyor çünkü o benim ablam çünkü o benim arkadaşım çünkü o benim kardeşim, sırdaşım,dert ortağım, can yoldaşım seni bu kadar sevdiğimi ben bile bilmiyordum yokluğunda bunu daha ii anladım.Trafik kazası niye diyorum diğerlerinin burnu bile kanamazken seni böle alıp gitti bu kaza rabbim beni affet konduramıyorum ona ölümü yakıştıramıyorum .Memleketine son gidişinmiş Ayşem. Hani bana ne çok anlatırdın pamukovayı,geyve,hendek,sapanca gölünü gitmeden gördüm öğrendim derdim her biyerini karış karış ezberledim derdim sana sayende ikinci memleketim oldu derdim Adapazarı sana.Seni son yolculuğuna uğurlamaya gelirken tek tek hepsini gördüm geçtim önlerinden sensizmi görmek nasip olacaktı buraları Ayşem....Sümeyyem senden bir hatıra bana bırakmam onu kimselere bastım göğsüme evladım diye artık iki kızım var benim ayşemm.Herzaman yazıcam sana burdan bilmesende görmesende asla okuyamıycak olsanda bu yazıları. Dökücem sana olan hasreti sana olan özlemi bu satırlara ben keşkeler dökülecek her seferinde dudaklarımdan seni bana seni kızına seni eşine seni ailene seni bize getirmeyen keşkeleri yazıcam sana burdan SENİ ÇOK ÖZLÜYORUZ AYŞEM.....( Aşağıda iftar için bana yapıp getirdiği zerde tatlısı bu tarihten 7 gün sonra 5 ekim kaybetteik ayşemizi.) ALLAH AİLESİNE DAYANMA GÜCÜ SABIR VERSİN BİZ SENİ ÇOK SEVMİŞTİK.ALLAH RAHMET EYLESİN.

10 yorum:

esr@ dedi ki...

başınız saolsun. insanın sevdiklerini kaybetmesi ne acı. Allah sabır versin. Ziyaretiniz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. http://esra-tatlihayat.blogspot.com/

gaye dedi ki...

Çok üzüldüm inanın. Allah rahmet eylesin, sevenlerine dayanma gücü versin. Başınız sağolsun.

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Canım aynı blog adını paylaşıyoruz sizinle
yazınızı okuyunca çok üzüldüm bende adapazarlıyım acınızı yüreğimde hissettim genç ölüm çok zor RABBİM sevdiklerine sabırların en büyüğünü versin Başınız sağ olsun sevgiler

oznurundunyasi dedi ki...

ilk defa geldim sanırım bloğunuza..ama böyle bir yazıya yorum yazmak istemezdim..
allahtan size sabır diliyorum..
sevgiler

Ay-sima dedi ki...

İnna illahi ve inna ileyhi raciun.
Başınız sagolsun, Rabbim taksiratını affeylesin. sizlere de sabırlar versin.

sevgiler

yeşim dedi ki...

tüylerim tiken tiken gözlerim şıpır şıpır yanarım o güzel bebişine yanarım ama gelmiyor işte elden bişey gidiş olduktan sonra

sabır dilemekten başka bişey gelmiyor elden

sizlere can sağlığı diliyorum

sevgiler

Ayşe'nin mutfağı dedi ki...

MERHABA BAŞINIZ SAĞOLSUN ALLAH SABIR VERSİN
KIZIDA ÖNCE ALLAHA SONRA SİZLERE EMANET OLSUN
SEVGİLER

Chaplin Cafe dedi ki...

Allah rahmet eylesin,başınız sağolsun:(
http://chaplincafe.blogcu.com

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Gerçekten çok büyük bir acı... Ateş düştüğü yeri yakarmış... Allah sizlere ve ailesine sabırlar versin... Mekanı cennet olsun...

GÜL dedi ki...

Slm yorumlarınız ve ziyaretiniz için çok tskr ediyorum tanziyeleriniz içinde çok saolun.Bundan sonra sık sık karşılaşmak umudu ile....