18 Şubat 2011 Cuma

BONİBONLU PASTA

Sanırım uzun zaman pasta yapmıycam bugün tövbe dedim.Lavaboya bile zor giden ben senin neyine pasta yapmak:((Odadan çıkmamla beraber feryat figan ağlayan bir bebek.Uykusuzluktan gözleri şişen ben yat uyu kızın uyurken neyine pasta yapmak senin..Bismillah başladım keki çırpmaya odadan bi inilti geliyor gerisini siz düşünün anne kız sağımız solumuz krem şanti her zaman söylrim ben zaten eli çabuk bir hanım değilim diye:((Neryse gelelim pastamıza;
BONİBONLU PASTA(kelepçeli kalp kalıp için)
2 yumurta
yarım su bardağı şeker
yarım subardağı nişasta
yarım su bardağı un
yarım fincan yoğurt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
ARA MALZEMESİ:
Dr.oetker vanilya aramolı doldu kreması
ÜZERİ İÇİN:
1 paket krem şanti
5 kutu bonibon
YAPILIŞI:

Şekerimizi ve yumurtalarımızı mikserimizle çırpar diğer tüm malzemelerimizi ekleriz.Kalp kalıbımıza hamurumuzu döker ve fırına sürerizKürdan kontrolü yaparak pişip pişmediğini kontrol ederiz. İlk 20 dakika lütfen fırınımızı açmayalım.Fırınımızdan çıkardığımız keki ılıdıktan sonra kalıbından çıkarır ve ortadan ikiye keseriz.Dr.oetker vanilya dolgu kremasını ahzırlarız ve ara krema olarak kullanırız.Krem şantimiz hazırlar pastamızın üzerini sıvar ve bol bonibonla süsleriz.Afiyet olsun.

21 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş pastan .uğraştığına değmiş.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

çok renkli ve hoş bir pasta ellerine sağlık canım sevgiler.....

Unknown dedi ki...

Canım pastana bayıldım ellerine sağlık öpüyorum.

hanife dedi ki...

Ablacım seni çok iyi anlıyorum benim oğlanlarda küçükken kurabiye yapmaya kalkmıştım bin pişman olmuştum.
Eline sağlık pasta çok güzel görünüyor

boncuk mutfakta dedi ki...

Yaşadığın zorluklara rağmen eline sağlık çok albenili olmuş.

Unknown dedi ki...

harika süper nefis ellerine sağlık
afiyetle...

Baharcicegi dedi ki...

Annecigine pasta yaptirmazmis benimle ilgilen yeter dermis yegenimiz,ugrastirmis ama cok güzel renk renk olmus pastan
mis kokulu yegenimizi öp benim icin

Özgen dedi ki...

Ne kadar şirin olmuş tam da çocuklara göre güzel bir fikir sevgiler...

sihirlirloklava dedi ki...

canım ya...büyüse de aynı,elini bir işe soktun mu hemen içerden bir ses duyarsın...minik canavar bunlar:))eline sağlık,yine de çok güzel yapmayı başarmışsın..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ELİNE SAĞLIK NE ŞİRİN OLMUŞ:) BIRAK BEBEĞİNİ AVUÇLARIYLA GİRSİN PASTAYA AYYY NE GÜZEL OLUR:))
SEVGİYLE KALIN

Unknown dedi ki...

Süper olmuş Meleke'mmm !!!
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Pastan çok şirin olmuş ellerine sağlık. Ne kadar yorgun olsak ya da hasta olsakta mutfağı sevdiğimiz için yemekler,pastalar, çörekler yapmayı üşenmiyoruz ;) Sevgilerimle...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Merhaba!
Bu tarif tam benlik sanırım.Bizim çocuklar bonibona ve pastaya çok düşkündür (: En kısa zamanda deneyeceğim.Afiyet olsun.
Hayırlı hafta sonları...

kalpkurabiye dedi ki...

ah kıyamam sana Melike'ciğim:)
pasta herşeye rağmen harika görünüyor tatlım ellerine sağlık:)

mutfagabuyrun dedi ki...

renk renk.harika olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Harika görünüyor amaaaa :)) Nasıl da insana gel beni ye diyor, ellerine sağlık harika olmuş... :))

hilal dedi ki...

ne güzel olmuş pastan..böyle yapmanın yeri ayrı :) ellerine sağlık

Disalce dedi ki...

:)))canım harika yapmışsın görüntüye bayıldım..ellerine sağlık..:)

yemekbiraşk dedi ki...

hiç üzülmeyin bizde hala aynısıyız:) allah onlara sağlık versin.. pasta olmasada olu:) ama nefis olmuş bonibonlar çok yakışmış:)
sevgilerimle..

TuruncuTatlar dedi ki...

ama yine de tüm mücadelene karşı ortaya harika bir pasata çıklmış ellerine sağlık canım.o minik cadıyı da öp benim için sevgiler...

pembe fiyonk dedi ki...

ah ah geç buldum hazır kekten bonibonlu pasta yapmak istedim ama sanırım sıcak koydum bonibonlar renklerini verdi. güzel olmadı:(
boinbonları sogukmu atıyoruz üstüne?