6 Aralık 2009 Pazar

KÖFTELİ TÜRLÜ


Malzemeler:
1 adet orta boy patates
1-2 adet patlıcan
1 adet kabak
250 gram kıyma
1 yemek kaşığı biber salçası
1 tatlı kaşığı domates salçası
tuz
Yapılışi:
Her zaman yaptığınız köfte harcından kıymamızı yoğuralım.10- 15 adet misket köfte elde edelim.
Patlıcanlarımızı,patatesimizi ve kabağımızı iri küpler halinde doğrayalım.Tavada kızdırdığımız sıvı yağda patateslerimizi hafif pembeleşinceye kadar soteleyelim.Patlıcanımızı ve kabağımızıda soteledikten sonra son olarakda misket köftelerimizi soteleriz.Borcam tepsimize aldığımız sebzelerimizin ve köftemizin üzerine zeytinyağında kavurduğumuz salça ilave ederiz.Üzerini geçmeyecek kadar sıcak su ialve eder baharatlarımızı ekleriz üzerine .Fırınımıza süreriz.Arzuya göre tencerede pişirebilirsiniz.Afiyet olsun...

21 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.Hani derler ya bandıra bandıra ye aynen öyle.Tabağı alıp kaçtım.sevgiler...

karamel mutfak dedi ki...

ellerine saglık canım harika görünüyor.

fatma dedi ki...

ellerine saglık bu şekilde köfte sayesinde çocuklara sebzelerinide yedirebiliriz

müjde dedi ki...

Canım daha iyi olduğuna sevindim.:))
Türlü harika, yanında bir de cacık....
Ellerine sağlık.Sevgiler...

umursamaz dedi ki...

acıkmısken bu yemek tarıfı cok guzel geldı:)
ellerıne saglık :)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

köfteli çok değişik olmuş şifalar olsun sevgilerimle

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

HOŞ BİR TARİF.DENEMEK LAZIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

hanife dedi ki...

eline sağlık nefis olmuş

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

canım kendini toparladığına sevindim..özlemiştik seni..yemek güzel bir alternatif..bgn ne yapsam derdine deva:)sevgiler canım..

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

ekmeği kaptım geliyom valla....suyuna bandircem....
ellerine sağlık...güzel bir hafta diliyorum....

zeytintanesi dedi ki...

yemek harika görünüyor canım, deneyeceğim, ayrıca bebeğin hayırlısı ile dünyaya gelir inşallah. Sorunlu bir hamilelik geçiriyorsun sanırım. Geçmiş olsun...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika olmuş sayfanda çok şık mutlu haftalar öpüyorum.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Çok güzel olmuş canım.
Ellerine sağlık
İyi haftalar
sevgiler

TATESAL dedi ki...

Bayıldım doğrusu,bir anda acıktım....Sağlığını merak ediyordum bebişi de...Böyle güzel yemekler yapmaya başladığına göre düzelmişsin,en azından bulantıların azalmıştır....Sevgiler canım kendine çok iyi bak...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık yeme de yanında yat. Nefis görünüyor.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Nasılsın, bu aralar bloğunla ilgilendiğine göre daha iyisindir İnşallah. Ellerine sağlık. Sevgilerimle...

Esra dedi ki...

Farklı bri alternatif ellerinize sağlık...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ay varya ben bun,u o türlü, bu türlü,şu türlü köfteli türlü ,her türlü yerim yani:))))))
ellerine sağlık canımın içiiiii
nefis olmuş
öpüyorum kocaman kocaman

Armina dedi ki...

Değişik bir yemek olmuş, ellerine sağlık canım çok nefis görünüyor.

esr@ dedi ki...

Ellerine sağlık canım bende türlüyü severim ama köfteli hiç yapmamıştım.

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Çok besleyici ve lezzetli bir yemek olduğu belli..Bütün besin gruplarından tek tabakta faydalanmak mümkün..Ellerine sağlık canım:).
Sevgiler..
aslı