23 Nisan 2009 Perşembe

BEZELYE YEMEĞİ


Yarım kilo bezelye
2 adet patates
2 adet domates
1 adet soğan
1 adet havuç
1 yemek kaşığı salça
1 adet kesme şeker
tuz
zeytinyağ
Yapılışı:
Tenceremize ayıkladığımız bezelyeleri küp doğradığımız soğanı,patatesi, domatesi,havucu ve salçayıda ekler hepsini çiğden tencereye yerleştiririz.Kısık ateşte suyunu salıp renGi sararana dek pişiririz.Suyunu çekmeye aşladığı anda üzerine sıcak su ilave eder tencerenin kapağını kapatır kısık ateşte pişiririz.Afiyet olsun.

5 yorum:

mutfaktakizaman dedi ki...

hmmmm hepsi birbirinden guzel nasilda lezzetli gorunuyorlar ellerine saglik
sevgiler

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

mmm çok severim ellerine sağlık:)

kubra zeynep kara dedi ki...

pilav ve bezelya müthiş uyum.
çok severim acıkmışım yeni farkettim.
üzüldüğüm için bütün gün birşey yiyememiştim

Adsız dedi ki...

Taze bezelye yemegine bayiliyorum ama burada pek bulamiyorum, eger marketlerde rastlarsam da bayram yapiyorum:))
Nesif görünüyor, olsa da yesem simdi, ellerine saglik canim. Hayirli cumalar.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bezelyeyi çok severim ama aylardır ağzımı bile süremedim malum:)

Bİ serbest günümde yapayım en iyisi canım istedi:)

Ellerine sağlık tatlım..