23 Mayıs 2011 Pazartesi

LOR TATLISI

Eşim bir haftalığına yanımıza gelmişti malum bloğa uğruyamadım ama eşim geldiğinde onun için hazırladığım bir hafif bir lezzetle karşınızdayım.Bu tarifi CANAN MUTFAKTA bloğundan aldım.
Tarifi aynen kopyalıyorum.Denemek isterseniz buyurun tarife..

Malzemeler:
  •  500 gr. tuzsuz lor
  •  4 yumurta
  •  1 su b. toz şeker
  •  1 su b.un
  •  1 su b. pirinç unu
  •  1 p. kabartma tozu
  • limon kabuğu rendesi
     Şerbeti için:
  •  4 su b. toz şeker
  •  4 su b. su
  • 1 dilim limon
  • Yapılışı:
  • Öncelikle şerbet malzemelerini bir tencereye alalım.Şerbetimizi kaynatıp ılınmaya bırakalım.
  • Tuzsuz lor peynirini süzgeçten geçirelim.Üzerine kalan diğer malzemeleri de ekleyerek yoğuralım.
  • Hamuru şanti torbasına alalım.Yağlanmış tepsiye yuvarlak olacak şekilde sıkalım.Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında üzerlerini kızarana kadar kızartalım.
  • Fırından çıkar çıkmaz üzerine ılınmış şerbeti dökelim.Şerbetin iyice çekmesini bekleyelim.Dilerseniz hindistan cevizi ile servis yapabilirsiniz.
Afiyet şeker olsun.

31 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık eşim çok sever süper görünüyor kesin yapıcam inşallah.
Lor ince süzgeçten mi geçirdin?

Serap Uzun karakazandan dedi ki...

Üffff,süper olmuş Melike, ben de geleyim sana misafir olayım bana da yaparmisin?
Ellerine saglik cnm...

olsada yesek suzan dedi ki...

çok severim bu tatlıyı ama hiç kendim yapmadım tarif süper yaparım artık ellerine sağlık harika olmuş...

Unknown dedi ki...

ne zamandır aklımda bu tatlı.. aklıma getirdin ellerine sağlık..

Lezzet sarayı dedi ki...

mmmm nefis görünüyor vallahi.ellerine sağlık.gece gece aklıma düşürdün...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ne kadar şık bir tatlı, tadını düşünemiyorum bile :))

Ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Üzeri çok güzel kızarmış ağızda dağılır bu nefis afiyet olsun

Unknown dedi ki...

Üzeri çok güzel kızarmış ağızda dağılır bu nefis afiyet olsun

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım bune harika bir tatlı olmuş ellerine sağlık eşinize ve size afiyet olsun sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Her gördügümde yapmak isterim nefis olmus ellerine saglik canim

marifet ellerimizde dedi ki...

canım ne guzel olmus..ellerıne saglık:)guzel gozlu melegını operım

mutfagabuyrun dedi ki...

offffff.süper görünüyor canım.harika.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

canım bence harika gözüküyor.ellerine saglık.bu arada eşin için gözün aydın olsun.

Unknown dedi ki...

Ooff bu nasil bir goruntu böyle, ekrana yapisiverdim:) Ellerine sagli kcanim çok lezziz gorunuyor. Daha hiç yeme firsatim olmadi

Aycan dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Nefis görünüyor.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bende denemiş
tim gerçekten enfes bir lezzet öpü
yorum.

dokuzuncubulut dedi ki...

Bu nasıl güzel bir görüntüdür Candan'cığım. Şerbetli tatlılarla pek aram yok ama bu fotoğraftan sonra yapacağım herhalde. Patlıcanlı börek de kat kat ayrılmış, ayrı güzel görünüyor, ellerine sağlık arkadaşım

kalpkurabiye dedi ki...

Melikeciğimm:)
ellerine sağlık balım:)
pek güzel bir tatlı olmuşş:)
öpüyorum seni:)

Unknown dedi ki...

Çoks eviyorum ben bu tatlıyı en kısa zamanda tekrar yapıcaaaaam.
Ellerine sağlık Meleke'm...
ÖPÜYORUM.

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Çok seviyorum lor ile yapılan tatlıları, eminim çok da hafif olmuştur. Görüntü zaten enfes:).
Ellerine sağlık canım..
Sevgilerimle:)).
aslı

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Eşin çok şanslı canım.Görüntü süper olan lezzette süperdir.Harika görünüyor,en kısa zaman da ben de yapmayı düşünüyorum.
Sevgilerimle...

hdidem95 dedi ki...

allahım allahım ne demeliki olsada yesek:))ellerine sağlık canım benim afiyetler olsun öptüm sevgiler

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Tatlı muhteşem görünüyor ellerine sağlık canım.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Cok güzel gözüküyor ellerinize saglik :)

Henna Zehra dedi ki...

Canım çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık...:)

Unknown dedi ki...

merhabalar. bloğunuzu yeni keşfettim. güzel tariflerinizi çok beğendim. yukardaki lor tatlısının da tarifini aldım. inşallah bugün yapacağım. yapınca geri dönüş yaparım. sevgiler selamlar, bende beklerim...

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
150 TL ödüllü Yemek Tarifleri Yarışması dedi ki...

150 TL ödüllü Yemek Tarifi Yarışmamıza bekleriz.

Güzel paylaşım teşekkür ederim...

Yemek tarifleri dedi ki...

Yemek tarifleri http://www.yemektarifleri4.com

seolara dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.