26 Eylül 2014 Cuma

FIRINDA DOLMA,KÖFTELİ PATATES,BİBER TURŞUSUVE MİSS GİBİ KURU NANELİ YOĞURT




Günlerdir keyfim yok ne bilgisayaramın başına geçip oturabiliyorum,ne de evde bi tabak yemek pişirebiliyorum.Hastayım desem hayır deilim ama iç huzur dedikleri bu olsa gerek tamamiyle ufak tefek şeylere takılp eve kapadım kendimi bu hafta. Kimseleri görmek istemiyorum,temizlik yapmak istemiyorum,yemek yapmak istemiyorum oflayıp pufluyorum:)) Sonunda yeter dedim silkelen ve kendine gel Gül. Bugün sabah 07:15 te gözlerimi yepyeni bir güne açtım.Artık benim iki kızım var biliyorsunuz.Onları hazırlayıp okula gönderdim ve uzunnnnnnnnnnnn uğraşlar sonunda evimi temizledim.Sıra yemeğe geldi ama evde hiçbirşey kalmamıs.Domates ve biberin dışında.Hemen konserveliklere yöneldim.Dolaptan çıkardığım dolma ve biraz kıyma işimi görücek:)))Patatesimde varsa yemek işi tamam.

5 yorum:

Disalce dedi ki...

canım ne iyi yapmışsın....valla arada bi silkelenmek lazım.....

biri beni sallasııınn....

dolmalar nefis ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler Disalcim.. Ziyaretin,desteğin,yorumların için

cicibici bişeyler dedi ki...

Merhaba,hepsi çok nefis görünüyor.Ellerine sağlık.

seolara dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
seolara dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.